Sekcja RPG

Powstanie sekcji RPG w Klubie miało miejsce w ubiegłym milenium. Było to około roku 1990. Członków założycieli było trzech, a systemów RPG na rynku polskim całe zero. Wkrótce potem nastąpił boom: czasopisma branżowe, systemy wydawane w języku polskim – i najpierw powoli, a później już szeroką falą napłynęli do klubu miłośnicy tej nowej zabawy. By jakoś to uporządkować, powołano do życia instytucję Nazguli – 9 wybranych Mistrzów Gry, prowadzących dla innych członków klubu, a także pomagającym w grze innym.

Zawiązywały się nowe znajomości, poznawało nowe systemy RPG i nieznane do tej pory sposoby tak prowadzenia jak i grania. Sekcja ze swej strony zawsze dawała ludziom miejsce, gdzie można się spotkać i zagrać. Gdy ŚKF organizował imprezę, zawsze mieliśmy w niej swój udział, tak w postaci sesji pokazowych, jak i prelekcji. Organizowaliśmy także własne imprezy. Kiedyś był to tzw. Siewierz, później Boronów. Imprezy te miały charakter weekendowy. Przede wszystkim grało się na nich w RPG, oraz organizowano grę terenową lub LARPa. Należy się też pochwalić fanzinem sekcji o nazwie „Nieregularnik”.

Pojawiła się inicjatywa tzw. „Krwi Bohaterów” imprezy jednodniowej, odbywającej się w klubie (sesje, prelekcje, konkursy) i mającej na celu propagowanie RPG.

Sekcyjny: Jerzy Nowak – nowak.jerzy.jan@gmail.com
Spotkania: nieregularnie – najlepiej przyjść na Klubowy Wtorek